OOPS. Your Flash player is missing or outdated.Click here to update your player so you can see this content.
O klubu
MATEJA - ČLANSKA DRŽAVNA PRVAKINJA PDF Natisni E-pošta

dpkranjskupno V nedeljo, 28.11.2010, se je s tekmo v Kranju končalo državno prvenstvo v balvanskem plezanju. Za naš klub je bilo zelo uspešno, saj je Mateja Hohkraut osvojila članski naslov državne prvakinje.

Kvalifikacije za nedeljski finale so potekale v petek pozno popoldne. Zaradi slabega vremena smo se od doma odpravili nekoliko prej in vožnja se je precej zavlekla, vendar smo prispeli pravočasno. Mateja je plezala že tretja po vrsti, zato je bilo potrebno takojšnje ogrevanje v izolacijski coni. S kvalifikacijami je opravila rutinirano in se s tretjim rezultatom uvrstila v finale; splezala je tri balvane od štirih, na enem pa ji je gib pred vrhom zmanjkalo časa, zaradi česar je bila nekoliko slabe volje. Vožnja domov je bila pravi podvig in le dobrim gumam (poleg šoferja, seveda... Tongue out) se moramo zahvaliti, da smo srečno prispeli.

Finale se je v nedeljo pričel ob 18. uri in žal se tudi tokrat vremenoslovci niso zmotili glede napovedi. Snežiti je začelo že pred odhodom od doma in se do cilja le še okrepilo. Kljub temu da je imela Mateja že pred finalom zagotovoljen naslov državne prvakinje, je bila trema tokrat nekoliko večja kot ponavadi, saj si je izjemno želela odplezati tako, kot zmore in zna. Tekmovanje se je začelo z deset-minutno zamudo in s predstavitvijo vseh finalistk. Že po prvi skupini tekmovalk je bilo jasno, da so postavljalci postavili zelo težke balvanske probleme, saj je bil pri nekaterih že prvi gib pravi podvig. Mateji je uspelo zadržati en vrh in dve coni, kar je zadostovalo za osvojitev odličnega tretjega mesta. Z Alexom sta bila zadovoljna in takoj po tekmi sta hitro analizirala nekaj pomanjkljivosti, ki jih bo treba čimprej izboljšati. Vrhunec tekmovanja za nas pa je bila podelitev za skupno uvrstitev v kategoriji članic, kjer je Mateja stala na najvišji stopnički.

To je bila pika na i njeni odločitvi, da se po letu premora zopet vrne na sceno in še ena potrditev, da s trenerjem uspešno sodelujeta in kvalitetno trenirata. Kljub izjemnem uspehu sta bila po tekmi z mislimi že pri naslednji sezoni in ne dvomimo, da bosta znova "razturala"!

Zadnja sprememba ( četrtek, 02. december 2010 )

PLEZALNI DNEVI KRANJA PDF Natisni E-pošta

V petek, soboto in nedeljo (26. - 28. novembra 2010) je v Kranju potekala zadnja tekma državnega prvenstva v balvanskem plezanju in predzadnja v težavnosti. Naš klub se zastopalo 5 tekmovalcev, ki so se borili po najboljših močeh.

Na balvanih je Mateja Hohkraut osvojila 3. mesto med članicami in s tem postala državna prvakinja za leto 2010. Kadetinja Anja Unuk je bila odlična 4. (skupno 5.), starejši deček Tim Unuk je v Kranju pristal na 10. mestu (skupno 6.), ciciban Jan Medved pa je tokrat imel nekoliko slabši dan in je svojo prvo sezono na državnem prvenstvu končal z 20. mestom (skupno 13.).

V težavnosti so nastopili Tim Unuk, ki si je priplezal 3. mesto med starejšimi dečki, Anja Unuk je bila 5. med kadetinjami, Anja Murko pa 8. med starejšimi deklicami.

Čestitamo!

Zadnja sprememba ( četrtek, 02. december 2010 )

NA KRKU PDF Natisni E-pošta

nikkrk4 Kromnikkrk1pirjeve počitnice! Vseeno, kako jih imenujete. Meni je pomembno, da imam en teden možgane na OFF, knjige in zvezke pa nekje na pisalni mizi. Za čisto lenarjenje porabim kakšni dve uri, zdaj pa se začno počitnice na otoku Krku. Baška je čudovit kraj za kopanje, uživanje, potepanje… Časa je bilo bolj malo in smo se domenili, da se bo vsak dan enemu izpolnila želja. Ati si je želel na bližnjo planoto, od koder je bil čudovit razgled na celino, otok Prvič in Grgur. Veliko smo se pogovarjali o zaporih na Grgurju in Golem otoku, pa o vojnih in povojnih časih, srečali tudi nekaj spomenikov, namenjenih padlim borcem med NOB. Pot so nikkrk2nam popestrile ovce, ki so se prosto pasle med kamenjem in grmovjem. Tim si je izredno želel kopanja, zato smo mu željo izpolnili vsak večer v bazenu. Mami pa je neizmerno uživala na dolgih sprehodih ob obali.

Kaj pa jaz? Name niso pozabili, prav nasprotno. Zame smo se še posebej natančno pripravili nikkrk5že doma. Na internetu smo poiskali bližnje plezališče, pogledali ocene in težavnost, dostop… s sabo vzeli vso plezalno opremo in čakali prav najlepši dan, ki bo namenjen MENI. Zjutraj nas zbudijo sončni žarki, burja poneha, čeprav lahen veter še vedno pihlja. Oprtamo si nahrbtnike, čez ramo še močno voljo, na usta močan nasmeh in se odpravimo na plezališče Portafortuna. Vzpenjamo se po kozji stezici kakšne pol urice hoda. Pridemo na cilj. Prelepo je tukaj.

Odložimo stvari, se razgledamo in poiščemo lažje (4a, 4c) smeri, tako da jih bom sam vpel. Pripravljen sem in plezanje se prične. nikkrk3Skala je robata in reže v prste in dlani, plezalnik pa ima dober oprijem, sonce me lepo ogreje, veter pa neumorno piha. Smer je dolga (27m), a meni ne pojenjajo moči, zdaj sem na vrhu. Tu nastane problem. Vrh ima rinko - obroček, a vrvi ne spravim skozenj, ker je premajhen. Pripnem se z matičarjem in se spustim ob vznožje skale. Zdaj je na vrsti ati, ki bo sigurno rešil mojo težavo. Reši jo in nato vrv preda še Timu, ki prav tako osvoji vrh. Ker veter nikakor ne pojenja, sonček pa je vedno bolj skrit za skalo, odplezamo še 2 smeri in se odpravimo v dolino.

Bilo je kratko, a nepozabno doživetje in namenjeno MENI.

Nik Golej

Zadnja sprememba ( nedelja, 21. november 2010 )

GRAZ - BOULDER NIGHT CUP PDF Natisni E-pošta

matejagraz Vse bolj se približuje zadnja, za mene zelo pomembna tekma za državno prvenstvo v Kranju. Da bi bila čim bolje pripravljena, sva se z Aleksom odločila, da se prijaviva na "Nočno bolder tekmo" v Grazu in tako opraviva še en malo drugačen trening. Dogajalo se je v petek, 19.11.2010, s pričetkom ob 17. uri, zato so morali nekateri celo prej iz službe, vendar se ni nihče preveč pritoževal...

V kvalifikacijah nas je čakalo 10 balvanov, ki jih je bilo potrebno preplezati v 70 minutah. Razdeljeni smo bili v tri skupine in vsaka je plezala 3-krat po 20 minut z vmesnim 40-minutnim odmorom, na koncu pa je sledilo še 10 minut plezanja. V prvih treh rundah sem osvojila osem vrhov in dve coni, kar je bilo za finale več kot dovolj, zato sem zadnjih 10 minut raje počivala. V finalu sem štartala s prvega mesta; tam so nas čakali 4 balvani, za vsakega smo imeli 5 minut časa. Prvega (meni najlepšega) sem splezala v tretjem poskusu, drugega v drugem (prvič sem naredila majhno napako in mi je spodrsnilo po nepotrebnem), v tretjem in četrtem problemu pa sem dosegla "samo" cono, saj so bili gibi nenormalno dolgi. Kljub temu je bilo dovolj za zmago, in čeprav sem bila nekoliko nezadovoljna, me je Aleks potolažil, da je bilo plezanje super in se nimam kaj "sekirati".

Tekma se je precej zavlekla (no ja, pa saj smo prišli na "Boulder NIGHT cup") in domov smo prispeli ob enih zjutraj. Pomembno je, da je bil cilj dosežen, trening odličen, prepričana pa sem, da bodo v Kranju postavljeni bolj tehnični balvani in da rezultati niti slučajno ne bodo odvisni od velikosti plezalcev. Gremo "na polno"!

Mateja

Zadnja sprememba ( nedelja, 21. november 2010 )

ANJA IN TIM NA FINALU EVROPSKE MLADINSKE SERIJE PDF Natisni E-pošta

Po finalu svetovnega pokala se dogajanje na kranjski plezalni steni nadaljuje. Konec tedna bo na sporedu finale Evropske mladinske serije, ki bo prinesel nove evropske prvake v treh mladinskih kategorijah. V soboto, 20. novembra, bodo kvalifikacije v dveh smereh. Start prve je ob 9. uri in start druge ob 16. uri. Demonstracija plezanja bo 15 minut pred začetkom, v vlogi demonstratorjev pa bomo videli Mino Markovič, Majo Vidmar in Klemena Bečana. Nedeljski finale (tekmovalci plezajo na pogled), pa se bo začel ob 9.30.

Prijavljenih je 212 tekmovalcev iz 21 držav. Slovenska reprezentanca je kot gostiteljica nekoliko številčnejša kot običajno in šteje skupno 30 tekmovalcev.

Tim ima na finalu večje ambicije, saj potihoma pričakuje uvrstitev v finale, za Anjo pa je bil uspeh uvrstiti se v državno reprezentanco. No, vsekakor bo startala na svojo najboljšo uvrstitev, Tim pa bo poskušal priti čim višje v skupnem seštevku Evropskega pokala. Včerajšni trening v Wolfsbergu je pokazal kar solidno formo pri obeh.

Franc
Zadnja sprememba ( petek, 19. november 2010 )